Sonntag, 1. Februar 2015

Buna ziua dragii mei.Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single

Buna ziua dragii mei.
 


Grupa Administrator - Iustelian Tabardau

Vin catre dumneavoastra cu ganduri bune si senine.
Multi dintre noi am intrat in acest grup cu speranta sa intalnim marea iubire.
Toti avem in spate o poveste mai buna sau mai putin buna, un trecut care ne.a marcat si trebuie sa privim inainte.
Traim cu speranta si avem incredere in noi ca totul va fi bine.
Nimic nu e intamplator si bunul Dzeu face minuni cand ne asteptam mai putin sau chiar deloc.
Trebuie doar sa fim mai increzatori si mai buni cu cei din jurul nostru.
Sa ne deschidem inimile si Sufletul, sa fim noi insini si credeti-ma ca veti intalni un suflet bun care sa va asculte si inteleaga.
Eu prin intermediul acestui grup am intalnit marea iubire si amandoi ne bucuram ca suntem fericiti.
Deci daca ai credinta si speri se pot intampla lucruri frumoase.
Daca unii din dumneavoastra doresc sfaturi sau sugestii pot apela la mine cu incredere, va voi ajuta cu mare drag.
Sunt la dispozitia dumneavoastra si va ramane si confidential.
Poate unii aveti diferite probleme si simtii sa le impartasiti cuiva si nu stii cui, eu va pot asculta si va da inacelasi timp un sfat util.
E ceva normal sa discuti unele probleme, te descarci si pe urma iti va fi mai bine.
Va rog sa nu ezitati si sa fiti voi insisi si veti depasi toate mai usor.
Va multumesc tuturor ca faceti parte din acest grup minunat!
O zi faina va doresc si plina de iubire cu stima Admin Iustelian Tabardau


 Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen