Freitag, 2. Januar 2015

Crima si pedeapsa, Partea 2

Crima si pedeapsa, Partea 2
 



partea 2 Viata noastra avea sa se schimbe
Dupa moartea mamei mele legea a facut dreptate ,.tatal meu a fost inchis 15 ani la inchisoare iar noi am fost duse la centru de copii. Aici am vazut foarte multi copii, erau bucurosi, altii  inocenti,altii tristi . Vedeai toate reactiile.La noi venise o asistenta ce ni-a luat la baie ,ni-a tuns chel si nia bagat intr-o camera tare ciudata,ziceai ca eram la scoala de corectie ,cu toate ca nu am fost niciodata dar presupun ca aceleasi reguli ti le aplica . Am stat in aceea camera doua luni ,era cu gratii,venea un baiat si ne aducea mancare si pleca, exact ca la puscarie.A fost cele mai negre momente din viiata mea si a surorilor mele. Ne uitam una la alta si plangeam , vedeam de pe geam copii cum se jucau si se bucurau de toate ,in schimb noi eram inchise in acel loc blestemat. Dupa doua luni am iesit din aceea camera. Atunci am vazut pisici, caini si un copac cu mar. Toti se fereau de noi ,se uitau urat s.a.m.d.
Nia fost foarte greu, in aceea zi am cunoscut prima camera a noastra, noi nu stiam ce inseamna sa stai in camera ta proprie.
Pe mine si pe georgiana nia bagat in camera cu alti doi copii ia pe Codruta in alta camera cu doua fete mai mari decat ea . Atunci ni-am cunoscut si educatoarea, am vazut jucariile noastre, era o zi foarte agitata dar care ne facuse sa mai uitam cat de cat de cele petrecute de acasa. Seara coboram toti intr-un salon imens de mare si ne uitam la televizor. Atunci am vazut si noi pentru prima data desene animate. Prima noastra desene „Ciocanitoarea udi”
A doua zi de dimineata ne trezeam toti si coboram la masa,era o sala mare ,era o cantina. Prima data mancau cei mari iar apoi cei mici. Fiecare era cu farfuria lui,nu ti-o lua nimeni din fata. Acasa la noi erau 3 castroane si mancau 9 persoane imaginativa cum era. Georgiana nu stia sa manance singura si de multe ori ramanea flananda , mai venea un domn care o ajuta. Codruta era la alta nasa cu alti copii. Intre noi se rupsese aceea legatura. Timpul trece iar eu consideram o singura sora ci nu doua, am mai pirdut una :(
Ne vedeam zi de zi dar nu era comunicare intre noi.
Dupa ceva timp am mers si la scoala alaturi de ceilalti copii. Georgiana era la gradinita,iar eu si Codruta eram in clasa I. O deranjam in timpul orilor ,ii ceream sami dea pachetul ei ca sa mananc si ca sa scape de mine mil dadea tot timpul.( pe mine ma procupa pachetul ei , nu ma interesa  orele) Era si timpu sa ma mute invatatoare in ultima banca si acolo am ramas in ultima banca ,eu si cu pachtul meu de mancare. Codruta in prima iar eu in  ultima. Va dati seama ce diferenta era nu ?, ei asa sa racit toate intre noi. Venea ora de plecare iar educatoarea venea dupa noi. Copii bogati fiind copii oamenilor instariti veneu cu masina ,cu caruta si tot asa iar noi cei de la camin cate doi in rand si pe jos , mergem mai bine de 7 Km. Faceam drumul acesta dimineata si ameaza prin ploae ,vant ,indiferent de vreme. Veneau la centru fel si fel de oameni interesati sa ia copii in plasament ,care erau norocosisa aibe si ei noi parinti ,care nu  asteptau si ei poate poate rasare soarele. Cum am mai spus ca Dumnezeu e acolo sus si nu ne uita pe nici unu.
Dupa o saptamana a venit o femeie grasuta,era dornica sa ne cunoasca. Atunci a venit o educatoare si nia dus la acee doamna . Asi zice ca a coborat un inger pe pamant.Asa a inceput momentul in care am cunoscuto pe doamna Catinca .Avea in maini trei sacose pline cu dulciuri. am vorbit cu ea , avea o voce atat de calda,iar blandetea sa se cite pe chipul sau , o femeie de zahar. Aceea zi a fost cea mai deosebita , cea ma frumoasa si cea mai speciala. Cum am mai spus ca dupa atat vant si atata ploaie va rasari si soarele si caldura in sufletele noastre. Vizita se terminase iar ea trebuia sa plece . Cele mai grele momente din viiata unui  om sunt despartirile. Trecuse ceva timp dar ingerul mostru nu mai venea . Am zis ca nu vom mai avea norocul de a avea o mama, o familie niciodata. Zilele treceau repede luni si in sfarsit un semn. Venise educatoarea si ne spusese ca a venit cineva la noi ,.eram atat de sigure ca era doamna catinca dar defapt si de drept era una din surorile noastre. Venise sa ne viziteze insa noi nu eram cine stie ce bucuroase. Ne promisese ca va veni dupa noi insa timpu trecea si fratii nostii nu au mai dat nici un semn de viata.Nu iau interesat de noi niciodata. se apropiese ziua de nastere a lui Codruta si atunci a venit doamna catinca.Eram atat de bucuroase ,.tot timpul cand venea la noi venea cu mainile pline de bunatati. Codruta ii placea sa se laude cu notele ei bune dar de ce sa nu ma laud si eu ,.si asa am inceput sai arat rezultatele mele ,erau groaznice. Doamna catinca radea de mine imi spusese ca atunci cand voi fi acasa la ea voi intelege si treaba cu notele.Asa am pertecut aproape un  la casa de copii. Imi place sa va povestesc doar parte ceea buna a lucrurilor la casa de lopii ,.cu bune si rele am reusit sa iesim de acolo  si asa am cunoscut noua noastra familie. (Dragii mei deocamdata ma opresc aici. Sper ca va placut si astept comentariile voastre.Va pup si ne auzim in urmatoatra parte „In drum spre civilizatie „


Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen