Freitag, 2. Januar 2015

Is love a mistake?

Is love a mistake?



Uneori mă întreb dacă te poţi îndrăgosti de persoana greşită. Şi nici măcar astăzi nu am aflat răspunsul. Mereu mi-a plăcut să-l privesc de la distanţă, până când fiecare gând de-al meu a devenit realitate. Deşi acele zile au apus de mult şi astăzi pot spune că-l iubesc cu aceeaşi intensitate sau chiar mai mult. Şi tu mă întrebi dacă asta doare? Răspunsul e evident. Doare. Mi-ar plăcea doar să ştie şi el cât de mult a însemnat pentru mine şi cât de mult înseamnă în continuare. Fără el, nu aş simţi mai mult decât poate simţi o stâncă de piatră, adică nimic. Fără el, nu aş putea zâmbi decât o dată pe an şi atunci probabil aş fi nevoită să mă prefac. Pur şi simplu mă întreb, oare este el persoana greşită ? Am auzit că uneori trebuie să dăm ascultare raţiunii, pentru a nu ne răni inima, dar oare este corect? E greşit să iubeşti pe cineva din toată inima, chiar daca ştii că poate el nu te iubeşte? Aş vrea, pentru prima dată să am un răspuns, oricât de dur ar fi el. M-am obişnuit. Adevărul doare. M-am săturat să aştept un miracol. Pur şi simplu, vreau doar să traiesc, fără să-mi fie teamă să-l privesc în ochi. Nu vreau să mă mai hrănesc cu vise, speranţe deşarte şi minciuni.
Fall in love with the wrong person? May be not or may be yes.

Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/



 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen