Freitag, 2. Januar 2015

Prima iubire….

Prima iubire….
 



Buna!
Ma numesc Ana ai as vrea sa va impartasesc povestea mea… 
Intr-o seara,in timp ce imi pierdeam timpul pe facebook, un baiat intra pe mine si imi scrie…nu il cunosteam si nu stiam daca sa-i raspund sau nu…am facut alegerea corecta si i-am raspuns! Si cu asta a inceput totul…
vorbeam din ce in ce mai mult pe internet…apoi neam dat si numerele de telefon..Pe vremea aceea invatam dupa-amiaza si ajungeam seara acasa pe la 8 si 15.. sau poate mai devreme daca chiuleam de la ultma ora… Primul lucru pe care il faceam cand ajungeam acasa era sa ma schimb,sa mananc si apoi sa stam ore in sir vorbil la tel. razand ,glumind …a venit timpul primei intalniri dupa 2 luni de vorbit doar la tel. si pe internet…Era o zi de vineri :5 aprile 2013… Stateam undeva ascunsa dupa niste pomisori..asteptandu-l sa vina iar inima imi batea parca imi iesea din piept!Cand vad un baiat foarte inalt apropiindu-se de mine. Era EL! S-a aplecat si m-a sarutat pe obraz…Am mers la un suc… el fiind un gentelman mi-a deshis usa!Deja m-a impresionat comportamentul lui…. Eram atat de timida ,dar spre mirarea mea,si el la fel!Fata in fata nu prea aveam multe sa ne spunem, dar la tel cand vorbeam se gaseam mereu cate ceva de spus…A Urmat o mica plimbare pe bulevard ,apoi ne-am asezat pe o banca,ne jucam cu niste baloane desumflate si niste floricele de pe jos parca eram copii mici… hai ca eu chiar eram un copil dar el? avea totusi 19 ani… diferenta de 5 ani intre noi. Dupa prima intalnire a urmat binenteles, a doua !Si la sfarsitul celei de-a doua intalniri s-a intamplat sarutul !Cea ce pt mine nu a fost prea bine pt ca nu stiam sa sarut…. Timpul a trecut , venea ma lua de la scoala, ne plimbam prin oras, ne sarutam , ne strangeam in brate..totul era atat de frumos! Nu-mi doream sa mai plec de langa el vreodata… Dupa ceva timp i-am cunoscut si parintii, niste oameni minunati! Si el i-a cunoscut pe ai mie, insa dupa mai multtimp, pt ca ai mei nu erau de acord cu difernta de varsta dintre noi,dar… a trecut cu bine si peste asta…Dupa un an jumate de relatie,s-a mutat singur cu chirie in oras!…Puteam sa vin la el cand vroiam si sa fim singuri singurei..ce putea sa fie mai frumos de atat?!Au fost zile in care ma duceam la el de dimineata pana la 3-4 dupa-amiaza si ne uitam la tv impreuna,ascultam muzica, ne faceam ceva repede de mancare si mancam… stateam la geam cu ciocolata calda si fumam o tigara.. adormeam la pieptul lui si ma strangea in brate … au fost momente pe care nu o sa le uit niciodata!Dar in afara de partea frumoasa pe care v-am descris-o pana acum ,exista si una foarte neplacuta care ne-a facut sa ajungem la despartire!O lunga perioada de timp a fost foarte gelos, si aveam impresia ca nu avea incredere in mine…

Din cauza aceasta au existat multe certuri care ne-au distatat…cu timpu gelozia s-a dus, dar au aparut alte probleme!Ba din partea mea, ba din a lui….la fiecare cearta am inceput sa ne adresam jigniri,dupa care au urmat si injuraturi….erau lucruri spuse la nervi!! Apoi stateam amandoi si plangeam gandindu-ne cat am gresit amandoi!Orgoliul e mare… din partea mea mai ales!Lui ii trecea repede…dar mie nu, eram o fire suparacioasa..Aveam zile bune dar si rele… iubirea inca exista!!

Dar eu am decis sa ne despartim, el nu a fost de acord…dar DESPARTIREA tot s-a produs!Timpul o sa treaca si n-o sa mai suferim..cel putin asa sper…sper ca durerea din suflet sa plece odata cu dorul pentru el! L-am iubit si inca il iubesc din tot sufletul! A fost prima iubire si o sa ramana mereu in inima mea!Amintirile sunt cele mai de pret lucruri….


Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen