Montag, 19. Januar 2015

Tabloul nostru

Tabloul nostru

 


Nu vreau să-mi limitez sentimentele între niște linii, așa că întotdeauna depășesc când colorez. Și ofer mai multă culoare din mine decât ar trebui, folosindu-mă doar de nuanțe calde. Așa s-a născut un tablou cu noi, pe care îmi place să-l admir în fiecare seară înainte să adorm. 
Privirea mea o caută cu ardoare pe a ta. Când în sfârșit o găsește, inima începe să-mi bată mai tare și-mi șoptește : Fugi! Fugi spre el și nu-l lăsa să plece. Genunchii mi se înmoaie de parcă abia ieri te-aș fi cunoscut, obrajii roșesc, iar pe fața ta se așterne un zâmbet. Acel zâmbet pentru care mă trezesc în fiecare dimineață. 
Îți pui mâinile în jurul meu de parcă aș fi un copil. Mi-a fost atât de dor să mă pierd în îmbrățișarea ta. Sunt somnoroasă așa că mă alint și fug de tine. Mă prinzi mai repede decât mi-aș fi dorit; eu încep să râd, apoi surâsul tău îl completează pe al meu. Să te aud e melodia mea preferată de care nu mă pot plictisi azi, mâine, niciodată. 
Mă așez lângă tine, iar tu îți pui capul pe pieptul meu. Oare știi că inima mea bate pentru tine? Ea ți-ar spune mai multe decât ți-aș putea spune eu vreodată. Doar ascult-o. 
În brațele tale mă simt atât de fragilă. Mă las pierdută în acea beție de cuvinte, de sărutări și uit ce sunt grijile, ce e orgoliul sau tristețea.
Pentru mine cel mai frumos lucru din lume nu e un apus de soare pe malul mării, nici curcubeul după ploaie; cel mai frumos lucru e să te aud cum îmi șoptești : Te iubesc! din nou și din nou.
Sunt cuvintele tale cele pe care mă sprijin și de care mă agăț. Au deschis atâtea uși în inima mea, au funcționat ca trepte ce te-au urcat cât mai sus. Au încălzit-o, îndulcit-o și-au făcut-o să tremure, mi-au cusut toate rănile. Cuvintele tale sunt cele fără de care nu pot să adorm și cele care mă ajută mereu să zâmbesc. Și totuși, tu ești mai presus decât ele; o atingere blândă, un sărut furat sau o îmbrățișare pe nepregătite. Gesturile tale mici sunt cele care mă fac să te iubesc continuu; pe zi ce trece mai mult și mai mult. Și toată această iubire îți va purta mereu de grijă. 
Strâng tabloul la piept, iar tu mă iei în brațe și mă duci în pat. Mă săruți pe frunte și mă lași să adorm cu gândul la tine. 

 

Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/


 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen