Freitag, 2. Januar 2015

Joc de copii


Joc de copii



Ce mă face să zâmbesc? Asta e o întrebare la care mulţi dintre noi ar găsi zeci de răspunsuri pline de imaginaţie, în afară de mine. Spun asta pentru că defapt un singur lucru mă face să zâmbesc cu adevărat acum. Aş vrea să îi pronunţ numele la nesfârşit pentru că pur şi simplu îmi aduce un surâs plin de căldură pe buze. Aş vrea să mă ia în braţe tot timpul, pentru că numai îmbrăţişarea lui mă face să tresar. Îmbrăţişarea lui dulce, plină de viaţă, presărată cu fire de iubire şi afecţiune.
Deşi nimeni nu apreciază legătura dintre noi, pentru mine înseamnă exagerat de mult. E prietenul meu. Îmi este interzis şi totuşi continui jocul, încălcând regulile. Atunci când vorbesc de el, zâmbetul meu înfloreşte. Faţa mi se luminează. Sunt exact ca un copil, fascinat de o jucărie nouă, doar că eu nu mă pot plictisi de ea. Pentru mine, niciodată nu se învecheşte. Atât de frumoasă, dar totuşi de neatins. Atât de..perfectă şi de fragedă, încât simt nevoia mereu să o protejez. Dacă cineva l-ar răni pe el, aş simţi aceeaşi durere. M-aş simţi vinovată ca nu l-am protejat. Sună prostesc, dar asta simt şi nu îmi pare rău, chiar dacă sentimentele mele trebuie ţinute în frâu. Poate într-o zi şi el va şti asta.



Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/



 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen