Freitag, 2. Januar 2015

Eşec

Eşec




Atunci când încerci să urci necontenit, pentru a ajunge acolo unde îţi doreşti, se mai întâmplă să şi cazi. Poate că doare atunci când dintr-o dată cineva îţi taie aripile şi priveşte cu superioritate cum te prăbuşeşti într-un abis plin de lacrimi, pictat în culori sumbre, dar asta nu înseamnă că totul s-a sfârşit. Poate că ai pierdut o luptă, dar încă mai poţi câştiga războiul. Cel puţin, eu aşa gândesc.
Până acum câteva zile, nu am ştiut cum e să îţi doreşti ceva cu adevărat şi să-ţi ratezi şansa. Poate că nu am avut noroc; poate că nu am muncit suficient de mult. Nici eu nu ştiu defapt ce s-a întâmplat. Cert este că am pierdut, dar asta nu înseamnă că nu o să mai am alte şanse de acum. Drumul meu e abia la început şi nu am de gând să mă opresc. Voi continua să păşesc cu atenţie pe treptele vieţii şi să privesc înainte, orice ar fi.
Ce nu te omoară, te face mai puternic şi în plus o experienţă nouă nu strică niciodata. Merită să încerci să faci ceea ce îţi place, chiar dacă poate nu reuşeşti din prima. Mereu va exista o speranţă pentru fiecare dintre noi. Şi mereu vom găsi măcar o uşă deschisă, unde în prag va fi cineva care să ne aştepte cu braţele larg deschise, pentru a întâmpina un nou început. Nu avem nevoie decât de puţin curaj pentru a ne urma visele şi pentru a ajunge cât mai sus; pentru a încerca să atingem perfecţiunea.



Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/



 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen