Samstag, 3. Januar 2015

Un an

Un an



Un an întreg a trecut de când am decis să-mi împărtăşesc gândurile cuiva. Acest an a fost cel mai frumos din viaţa mea, dar şi cel mai dureros. Am trecut prin atâtea stări, încât nu aş fi în stare să le enumăr. Am simţit cum e să fi o persoană împlinită, din punct de vedere profesional, pentru că am ajuns acolo unde mi-am dorit. Am reuşit să trec peste anumite complexe şi temeri pe care le aveam. Am fost în stare să nu-mi plec capul în faţa minciunilor şi a gurilor rele. Şi sinceră să fiu, chiar sunt mulţumită de mine, până acum. Datorită ţie, blogul meu iubit, am realizat cine sunt cu adevărat şi pentru asta îţi voi fi mereu recunoscătoare. Ai fost mai mult decât un jurnal pentru mine. Ai fost locul în care mă puteam destăinui mereu, fără să mă aştept la diferite critici sau la anumite consecinţe.
În acest an, am renunţat la prima mea iubire, pe care ştiu că nu o voi putea uita niciodată. M-am refugiat în braţele calde ale alteia şi nu îmi pare rău. A fost o alegere bună, pe care nu o regret. În aceste 12 luni, am cunoscut persoane noi, care şi-au făcut cu uşurinţă loc în inima mea şi au rămas acolo. Tot în acest timp am intrat la liceu, bobocel fiind, şi m-am bucurat deja de clipele frumoase petrecute alături de colegi. Viaţa de liceu chiar poate fi frumoasă, exceptând testele neanunţate. Ce-aş mai putea să-ţi spun? La mulţi ani! Şi sper din toată inima că vei reuşi să ţii pasul cu mine în continuare, pentru că eu chiar am nevoie de tine. Te iubesc, Amurg de vise.



Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen