Freitag, 2. Januar 2015

Perfect

Perfect



Noi suntem precum o melodie făra cuvinte. Îţi pot citi gândurile, numai privindu-te în ochi. Ştiu fiecare cuvânt pe care urmează să-l rosteşi, pentru că am învăţat să te cunosc cu adevărat. Am devenit un fel de umbră a ta. La orice pas, eu voi fi lângă tine. Te voi susţine. Te voi prinde, înainte să cazi şi-ţi voi şopti că te iubesc. Ştiu că şi tu ai face la fel pentru mine. Nu mă întreba de ce, dar pur şi simplu ştiu.
Tu eşti simfonia sufletului meu. Nu mi-aş dori să schimb absolut nimic la tine. Tu eşti cea mai frumoasă parte a zilei. Ai inocenţa unui copil. Ai strălucirea unui răsărit de soare. Ai calmul unui bătrân şi răbdarea pe care adesea o au părinţii cu cei mici. Eşti perfect. Perfect pentru mine. Eşti precum curcubeul după ploaie. Îmi luminezi fiecare clipă, doar fiind alături de mine. Îmi faci ziua mai bună atunci când zâmbeşti. Da, ai cel mai frumos zâmbet din lume, doar atunci când eşti alături de mine. Asta cred eu, înseamnă să iubeşti.

I’d give my heart. I’d give my soul. Just for you, my love.

Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen