Freitag, 2. Januar 2015

Mireasmă de toamnă

Mireasmă de toamnă
 




Cu nerăbdare păşesc printre covorul de frunze şi mă îndrept sfioasă către tine. Mireasma ta îmbietoare mă ademeneşte, arătându-mi drumul; acel drum care îmi pare atât de cunoscut, încât mă face să alerg de fericire, precum o pasăre care încearcă pentru prima dată să zboare. Culoarea ochilor tăi mă cheamă cu atâta ardoare şi dor, doar printr-o singura privire. Sunt hipnotizată de frumuseţea pe care ai aşternut-o în jurul meu. Culorile mă vrăjesc prin simplitatea lor, iar micuţele vrăbii îmi dau jos pânza de flori, care mi-a înceţoşat mintea până acum. Chiar în acel moment mi-am amintit de tine, mai mult ca oricând. Atât de puternică şi de încrezătoare, precum o zeiţă, te-ai aşezat pe tronul tău de frunze, iar coroana ta presărata cu boabe mici de struguri îţi dă un aer copilăros. M-am închinat în faţa ta, iubită toamnă şi ţi-am urat printre suspine : "Bine ai venit!", pentru că mi-era dor de tine, mi-era dor de mirosul tău, de splendoarea ta. Mi-era dor de tot.

Pentru mai multe informaţii. 

 Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen