Mittwoch, 31. Dezember 2014

Fly to your heart

Fly to your heart
 




Pentru câteva zile am uitat de tine. Nu era la fel de plăcut ca înainte, deoarece ştiam că îmi lipseşte ceva. Acel ceva care obişnuia să îmi aducă un zâmbet pe faţă şi o îmbrăţişare călduroasă de dimineaţă.
Totuşi, astăzi am făcut o greşeală. M-am lăsat din nou condusă de sentimente şi am zburat către inima ta. Era acolo; mă aştepta cu braţele deschise. Credeam că focul dintre noi s-a stins, dar m-am înşelat. Ochii tăi calzi mi-au oferit acel surâs dulce, cu care mi-ai dat viaţa peste cap. Braţele tale m-au cuprins blând. M-ai strâns la pieptul tău de parcă timpul ar fi stat în loc pentru noi. Cuvintele erau de prisos în acel moment. Tăcerea dintre noi nu era una stânjenitoare. Era plăcută. Peste câteva minute, râdeam amândoi, ca nişte copii pierduţi într-o seară de iarnă. Fulgii de zăpadă au început să cadă din cer, precum fluturii de gheaţă. Dansau în aer, luându-se la întrecere cu vântul. Peisajul era desprins dintr-un basm; acel basm cu final fericit, în care prinţul îşi sărută cu gingăşie aleasa şi apoi trăiesc fericiţi până la adânci bătrâneţi.
Nu ştiu dacă finalul nostru avea să rămână aşa, dar în acea seară pot spune că m-ai făcut cel mai fericit suflet de pe întreg pământul. Picioarele mi s-au înmuiat şi m-am lăsat cuprinsă în îmbrăţişarea ta. Somnul m-a învelit pe nepregătite cu mantia sa şi m-am cufundat în lumea viselor, unde te-am revăzut.
Îţi mulţumesc pentru că exişti.



 Pentru mai multe informaţii. 
Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen