Mittwoch, 31. Dezember 2014

The light of my soul

The light of my soul
 




Închid ochii şi tu pătrunzi cu atâta uşurinţă în visele mele, încât încep să cred că poţi zbura. Eşti ca un înger căzut. Lumina ta se estompează atunci când întâlneşte întunericul ascuns în inima mea. Nu vreau să mai pleci, rază de soare. Rămâi cu mine şi descoperă-mă. Îndepărtează gândurile negre din mintea mea. Înlocuieşte-le cu petale albe de trandafir şi acoperă-mă cu mireasma pielii tale.
Sunt orbită de atâta frumuseţe şi puritate. Nu am mai întâlnit niciodată până în această noapte un astfel de suflet. Cald şi tandru te apropii de mine şi îmi iei mâinile într-ale tale. Îmi promiţi că în zori va răsări speranţa unei alte zile mai bune. O altă viaţă alături de tine îmi pui în palmă şi o strângi cu delicateţe, apoi îmi şopteşti :
"E timpul să te trezeşti. Voi fi chiar lângă tine."
Am deschis ochii, plină de iluzii, dar am observat că nimic nu se schimbase. "Unde eşti?" am strigat înspre cer. Răspunsul l-am găsit chiar în palma mea. Petala albă a unui trandafir era acolo, îmbibată cu parfumul tău. Un zâmbet delicat mi-a înflorit în colţul gurii, ştiind că noapte următoare aveai să apari din nou, îngerul meu. Urma să mă iei în braţe şi să-mi spui cât de mult ţi-am lipsit, apoi eu să mă pierd în puritatea ta şi să mă las purtată pe aripile tale într-o lume a viselor.


 Pentru mai multe informaţii. 
Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen