Mittwoch, 31. Dezember 2014

Unde eşti ?

Unde eşti ?




Astăzi , mai mult ca oricând , ţi-am simţit lipsa . Nu mai eşti aici să îmi vorbeşti . Nu mă mai strângi la pieptul tau cald , aşa cum făceai înainte . Mă simt atât de pustiită , încât am încetat să mai lupt . Simt cum fiecare parte din mine a obosit. Aş vrea doar să opresc timpul în loc şi să rămân aici , în întuneric . E o senzaţie plăcută . Nu mai simt nimic aproape nimic. Sunt goală , dar totuşi nu îmi este frig . Pânza rară a nopţii îmi acoperă trupul , încercând să mă încălzească. Singurătatea s-a răspândit în întregul meu corp. O simt. Este prezentă în mintea mea , în sufletul meu şi nu dispare . Încep să mă obişnuiesc cu ea . Mi-a intrat în sânge . A devenit o parte din mine . Încerc să respir , dar simt că mă sufoc . Aerul din jurul meu se risipeşte. Mă gândesc la fluturii albi de gheaţă , ce primesc sărutul morţii şi se pierd în îmbrăţişarea dulce a pământului , iar apoi mă întreb ... De ce nu eşti aici ?

 Pentru mai multe informaţii. 
Cine e single si isi cauta iubit/iubita - Single Seeking Single
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen